poniedziałek, 14 maja 2012

Targi, targi i po targach...


A po głowie już krążą myśli o kolejnych z tego samego projektu. Bo rzeczywiście warto było wziąć w nim udział. Już samo szkolenie w przeddzień targów otworzyło mi oczy na pewne sprawy, o których nie miałam zielonego pojęcia. Elu, Michale – wielkie dzięki :)
Tak więc najbliższa podobna impreza 19-20 maja w Warszawie, ewentualnie w Białymstoku, w tym samym czasie. Jest jeszcze trochę czasu do namysłu. Póki co, wrzucam kilka fotek mojego stoiska i prac.

Kobieta za ladą, można by rzec ;)

Moje prace

Moje prace - c.d.

Moje prace -c.d.

Obszerniejsza relacja, z adresami stron, zdjęciami przepięknych prac i nazwiskami osób uczestniczących w projekcie już na dniach. Zapewniam, że jest na co czekać.

6 komentarzy:

  1. a gdzie będą te targi w Warszawie?
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targi odbędą się 19-20 maja 2012,
      w Centrum Cybernetyki 2.2.2., przy ul. Cybernetyki 2

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hi, hi :) Ja też dopiero dzisiaj zamierzam sie wyspać :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne targi, mogłyby być tylko bardziej rozreklamowane. Moje znajome mnie dzisiaj zaczepiały, te które były i mówiły Kasiu o Twoich kolczykach... a ja z dumą im mówiłam, że to moja koleżanka się tam wystawiała :) Musze przyznać, że Twoja twórczość wpadła wielu osobom w oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje prace zostały dostrzeżone i zapadają w pamięci. To motywuje do dalszej pracy. Fakt, reklama imprezy raczej słaba, jednak mnie zależało na pokazaniu swych prac w realu. Tym sposobem moje pierwsze w życiu targi mam za sobą :)

      Usuń